Blogger Templates

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA...

Friday, August 5, 2011

TINTA PERSAHABATAN.....

SAHABAT,
Mengenali kalian suatu yang indah dalam detik perjalanan hidupku....
Kalian bisa membuat aku tersenyum dengan telatah dan celoteh kalian yang sentiasa mencuit hatiku..

SAHABAT,
Perkenalan kita hanya dilaman muka buku membibitkan satu pertalian ukhwah yang tidak disangka - sangka...
Walaupun kita tidak pernah bersua muka, namun ikatan yang terjalin mengajar aku erti persahabatan... ku berharap agar kalian dapat menjaga ikatan ukhwah ini dengan sebaik - baiknya....

SAHABAT,
Aku sayang kalian........
senda gurau gelak tawa kalian menjadi penghibur dikala aku keresahan, hilang segala masalah yang membelenggu fikiran aku ketika bersama kalian

DUHAI SAHABAT,
Izinkan ikatan ini dipanjangkan sehingga ke hujung nyawa kerana ku tahu kalian adalah teman sejati... janganlah sesekali kalian cemarkan talian silaturrahim yang terjalin ini wahai sahabat...izinkan kita bersaudara...........

SAHABAT,
andai selama kita bersahabat, kata - kata dan tingkah aku membuatkan kalian tersinggung dan terasa hati, aku menyusun jari sepuluh memohon kemaafan agar segala kesalahan dan kesilapan aku dapat diampunkan.....

ketahuilah wahai sahabat,
AKU SAYANG KALIAN.........
SEJUTA KASIH, SERIBU SAYANG
nukilan rasa,
langitbiru267......

No comments:

Post a Comment