Blogger Templates

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA...

Thursday, June 9, 2011

BUKAN KENA BAYAR PUN KALAU SENYUM...

al kisah.. aku nk citer skit la kan..
pagi tadi aku nak g keje, aku singgah la kat satu kedai ni, nak bli nasi lemak.. biase pagi2 aku masak tp pagi ni aku tak sempat nk msk.. so aku cadang nk bli je la sarapan pagi ni... aku lalu kt kedai yang biasa aku beli tu, alamak... tutup la pulak makcik ni... last aku tak de choice, aku singgah la kat kedai yg dekat ngn PETRONAS SG SOI... ms mula2 aku sampai tu ada la sorg budak kedai ni duk layan aku, aku ckp la nk nasi lemak ayam goreng satu.. pastu dia ckp "jap ye nanti kite buat" sbb ms tu dia tgh isi mee goreng kt sorang mamat ni... pastu dia siap isi mee goreng tu, dia pon boleh g kat customer yg baru duduk amik order... panas gak hati aku... tp aku sabo je la.. ada la sorg budak kedai ni tgh lyn customer nk bayar.. pastu customer tu dh siap wat payment, da boleh wat tak endah je kt aku yg duk terconggok kt depan muka dia.. siap dia p bungkus nasi yg org lain order yg nk dtg amik entah bila tu.. aku yg depan mata terpacak wat donno je.. dah la muka masam macam taik kucing... cube la senyum sikit.. x de la sakit hati org...

pastu dia tny aku nk bungkus apa.. aku bgtau la nasik lemak ngn ayam goreng.. ingat lps dia tegur n tanya tu nak gak la senyum.. cis HAMPES cam babun kt hutan tu jugak muka dia... lps aku byr harga nasi tu aku terus sound dia.....
"susah sangat ke nk senyum??????????? BUKAN KENA BAYAR PUN KALAU SENYUM", sejibik aku bagi depan muka.. hahahahaha pastu terus aku blah...

No comments:

Post a Comment